Kender i tjili pop?

17. december 2009



Rantzausgade 28. en af de bedste oaser i København.

9 Responses to “Kender i tjili pop?”

  1. Maria Says:

    Uden tvivl, det er det fedeste sted.

  2. Sofie B Says:

    Tjilipop er så hyggelig! og om torsdagen har de livemusik- Det er også skide hygge:) Og så kan man få Magners! ;)

  3. Mette Says:

    Min svigermors veninde ejer tjilipop :)

  4. Molly Says:

    hyggeligste sted.

  5. ginajaqueline Says:

    Hvilket musik torsdag?
    Min gode ven Jacob Speak holder songwirter contest hver onsdag, så godt også!:-)

    Hvad er Magners? De har perfekte mojitos til 35kr! Ryge-afdelingen er min yndlings.. det er klart

  6. ginajaqueline Says:

    Jeg har boet på samme gade, lige ved siden af. Brugte mange formiddage på at drikke kaffe og skrive der.. Men alle de folk jeg har vist stedet har ihvertfald elsket det!

    Aldrig har jeg set noget så smukt hærget.

  7. sofie Says:

    stamstedet for mit gymnasie :)

  8. Sofie B Says:

    Nåh for fa’en, jamen så er det om onsdagen.. :) Mine venner har nemlig deltaget et par gange.. :)
    Magners er irsk cider-øl, kan man vist kalde det. Flasken er dejlig stor og så skal man have glas og masser af is til. Jeg er dog ikke sikker på om de kun havde det på Tjilipop for en kort periode. Men det var det enste sted jeg har set det i DK. :)

  9. Frederik Heide Says:

    Yeah, Tjili pop er nice!

Skriv et svar

