En af mine læsere tippede mig det her

17. december 2009


Hvis det ikke var for næsen ville det være mig! Så, nu er det mig. Ha ha, kan forresten overhoved ikke lide blazeren.

11 Responses to “En af mine læsere tippede mig det her”

  1. Nanna Says:

    Hej Gina,
    jeg har fulgt med i din blog et stykke tid nu, og jeg synes den er virkelig god – der er altid noget nyt og spændende at læse.
    Men jeg tænkte på, hvor gammel er du egentlig?
    Kh Nanna

  2. Sarah K Says:

    Hun er for høj til at være dig – og blazeren er da lige dig. SÅ pæææn jo.
    Næsten frakke agtig. ;)
    hihi

  3. Ditte Says:

    Det ligner en grim version af dig :-)

  4. såå fed Says:

    BLAZEREN ER FOR NICE!!!

  5. ginajaqueline Says:

    den er for pink. kan ikke lide pink :)

    Jeg er 160/162:-)

  6. Tara Says:

    Jeg tænkte på præcis det samme da jeg så billedet på altamira! Jeg elsker forresten blazeren…

  7. Tara Says:

    p.s var slet ikke klar over du var SÅ gammel:-)

  8. clare Says:

    Hun er alt alt alt alt for høj og tynd til at det kan være dig!

  9. no.3 Says:

    “hun er alt for tynd og høj” det er sku noget fis!! hun ligner hende meget, det var derfor jeg skrev og sendte billedet.
    vi render jo ikke rundt og har en tvilling der ser NØJAGTIG ud som os selv.
    synes godt folk herinde kan se glasset stå halv fyldt en halv tomt.

    hehe :)

    xno3.blogspot.com

  10. Sarah K Says:

    Haha. Sure skræv!

    Du er meget smukkere end hende skat.

    kyyyyys

  11. ginajaqueline Says:

    Hun er højere, ja. Hun er model, jeg er.. lille.

    SJOVT ALTSÅ.

Skriv et svar

