Ih, mine sko er kommet!!

16. december 2009


De er perfekte!! I(hele verden) får dem at se på mine fødder i aften!

Topshop, 1100kr.

12 Responses to “Ih, mine sko er kommet!!”

  1. katrine Says:

    Nu DØR jeg over ikke at have købt dem. Må se dem irl asap!

  2. ksubi Says:

    OMG .. Får helt lyst til at tage ud i aften! -They’re so nice!

  3. ginajaqueline Says:

    SØDE BLOGGERBØRN! Come out and play:-):-)

  4. broken-x Says:

    Hvor er de fantastiske!!

  5. ginajaqueline Says:

    haha åh, mono :-):-)

  6. ginajaqueline Says:

    jaaa :(:(:(

  7. Sofie B Says:

    Du er så vild – vildt sej! :)

  8. Camilla Says:

    ååårh jeg fortryder sådan at jeg ikke købte dem mens de stadig var der!!!!!

  9. ginajaqueline Says:

    Tak! Kender en del der fortryder :(:(
    Mon de kommer back en stock?

  10. Camilla Says:

    det håber jeg.- jeg sad og sukkede over dem den dag de kom ind på shoppen, men besluttede mig at det ville være mere praktisk at investere i at par støvler – men nu ved jeg ikke. det er vel også praktisk at investere i sko, som man ikke får våde fødder i, når man går i byen ;)

Skriv et svar

