NOTE:

15. december 2009


kan ikke(!) lide “maden” med nul eller næsten ingen kalorier fra dialife.dk

7 Responses to “NOTE:”

  1. Sara Says:

    Øv! fulgte ellers spændt med!

  2. Miana Says:

    Æv! Kunne du have lyst til at uddybe hvorfor? Jeg har nemlig længe overvejet at fylde mine skabe op med produkter derfra, og har ledt en del efter nogen der har prøvet noget af deres “mad”, da man naturligvis er lidt skeptisk :-)

    SKØN blog by the way. Har fulgt den i over et halvt år, og den ligger uden tvivl nr et på min liste over blogs jeg følger.

  3. Frederikke Says:

    Hvad havde du dog regnet med?

  4. No.3 Says:

    Hej Gina!
    elsker din blog, du er dig selv. virkelig fedt!

    men, men, men….
    inde på altamira er der lagt et billede op af en pige, jeg synes ligner dig! nu har jeg slet ikke set dig i virkeligheden, følger kun lige med i din blog, men tænkte på dig da jeg så det.. :)

    måske er det bare mig, men tjek det lige ud :)

    Kh.

  5. Sarah Says:

    Hej Gina!

    Hvorfor dog gå på kur, du ser jo godt ud?

    menmen, kan ikke finde nogen produkter derinde med lidt kalorier? er det bare mig? :)

  6. Sophie Says:

    hvor det sindsygt.. hun ligner dig jo noget meget hende der pigen No.3 postede!

  7. ginajaqueline Says:

    ja, det er rimlig vildt! pånær næsen!!

    sarah: det er også bare mig der altid er på kur, og altid er åndsvag.. kig under de andre katekorier. har købt brød og sådan der. ad også..

    det smager af pulver og sødemiddel
    det giver mig halsbrænd og fjerner min appetit fuldkommen.

Skriv et svar

