Tændstikker fremfor lighter.

12. december 2009


Jeg har haft feber-drømme fremtil kl. 21 i aftes.

Det her bliver lidt rodet, og jeg ville lige nu ønske at min blog var anonym, så jeg kunne udveksle alle de sider med ord, som ikke bliver delt med nogle. Min sorte bog er også væk, måske det bare er noget jeg bilder mig ind, og den ligger på sin plads.

Har drømt at jeg var mor. I et døgn. Jeg var en meget god mor, også selvom at jeg vidste at det nok ikke var mit barn.. Jeg blev tyk, men kun i den ene side. Det var en dreng, og han lignede mig ikke. Han havde sorte stramme leggins på, og var 8 uger. “Han er så lille” sagde jeg til min mor, men hun kunne fornemme at noget var galt.

Med hensyn til Englen, Pan, natuglen, iwantana i andre og jeg selv, Alfe.
Så….er jeg rigtig ked af at vores platform er spoleret og savnet som den er.
Mon det egentlig er ekstra bladet der har været på spil igen? Haha.. Kjærlighed til jer alle.

I får intet dagens idag. Jeg er nøgen.

Overvejer at få lavet mit hår – min egen hårfarve for oven og så ellers mere og mere lysebrunt til det til sidst bliver helt guld for neden. Lidt som det allerede er ved at blive af sig selv, bare meget mere mærkant.
At få medlemskab hos Arndal på Dd’angleterre. At farve mine bryn. At veje og måle-bånde mig selv. At studere mig selv. Bare for at flytte fokus.

Jeg har fundet ud af hvordan jeg går på internettet på min nye mobiltelefon! Det gør mig ualmindelig glad.. Og faktisk er det søvn og enssomhed jeg har mest brug for. Bare en uges tid.

12 Responses to “Tændstikker fremfor lighter.”

  1. olivia Says:

    jeg savner dig så sindsygt. det du skrev, det du delte, det du oplevede og det du kunne/(kan).

    Håber du har det godt nok, jeg ved at det nok kommer til at gå.

    kys fra iwantana

  2. Dieana Says:

    Savner også updates og det hele!

    <3

  3. Pan Says:

    skat dog <3 jeg er så mega stiv lige nu og klokken er snart 7. fucked!! <3

  4. blondie89 Says:

    hvad er det lige der er sket piger? jeg er slet ikke med..

  5. ginajaqueline Says:

    Jamen jeg er bare ked af, at oasen ikke fungerer optimalt længere.. virkelig ked faktisk.

    Tænk fx. bare på sidste år – updates i alle kategorier hver dag. Tror jeg hører englen om vi skal flytte organisationen et andet sted hen evt.

    KYS X 100.

  6. Ayla Says:

    Rigtig god ide Alfe, for savner også det som var engang. Er lige så ked som Jer andre….
    Knuz, Ayla

  7. line Says:

    hvad er den sorte bog?

  8. blondie89 Says:

    På den måde..
    Det er rigtig træls. Slet ikke motiveret til at skrive som før :/

  9. natuglen Says:

    Hey alfe,
    Jeg er enig – det er trist med vores lille oase, fristedet for alle de skøre tanker, men er selv lidt ambivalent… på en måde er det godt nok for mig at slippe ud af det, men jeg savner det samtidig… evige dobbelthed!
    Du er ihvertfald savnet og ofte i mine tanker.
    Natuglen

  10. Englen Says:

    Elsker vores lille fristed… men er frisk på at se om det kan overflyttes langsomt til et nyt sted. Har bare ikke selv det store overskud. Og Mange vender, som jeg forklare, tilbage efter et halvt år for at få lidt ro på sindet eller hvad man skal kalde det. Rart at kunne dele sine tanker jo…
    Love you all girls!
    Knus
    Englen

  11. ginajaqueline Says:

    Line: den sorte bog er en bog jeg skriver ting ned i. Faktisk er der 3, og den første købte jeg for 4 år siden.

    Natuglen: Jeg savner ihvertfald også dig, du burde i øvrigt tjekke din mail.

    Englen: jeg havde ikke tænkt på alle dagbøgerne da jeg luftede idéen. Men.. Det kommer jo måske aldrig til at virke igen :(
    Love right back!

  12. Dieana Says:

    Tror vi kan konkludere at vi alle savner det, hehe :-/

    Jeg tror slet ikke jeg ville have noget imod at starte for ny med dagbøgerne. For mig, ville det være helt fantastisk tror jeg, at starte helt for ny. Nyt kapitel. Helt ny :-)

    <3

Skriv et svar

