Dagens. Med Fannie og Nikita.

11. december 2009


16 Responses to “Dagens. Med Fannie og Nikita.”

  1. Pernille Says:

    Du er begyndt, at se en smule træt ud!
    Pas på du ikke kører dig selv helt ned med butikken, det kan vi jo ikke ha’ :)

  2. Sille Says:

    Hvad er der sket med dig? Engang så du altid så godt ud, nu ser du helt hærget ud. Pas på med alt den hash….

  3. sms Says:

    Enig. Virkelig ærgerligt, for du er garanteret køn nok…
    Pas på dig selv

  4. Amalie Says:

    Enig med alle. Hvad er der sket med dig? Du ser jo ubehagelig ud.

  5. Louise Says:

    I er latterlige. Hun ser som altid pæn ud. Hun ser ikke træt eller “hærget” ud, men er nærmere bare naturlig og meget afslappet. cool.

  6. sig Says:

    ej ja, det synes jeg sgu også er nogle mærkelige kommentarer at komme med.

  7. mikkeline sofie Says:

    du ser fantastisk ud!

  8. ginajaqueline Says:

    Til mit “forsvar”

    I har ret. jeg er hærget, smadret, træt, skæv osv.

    Men jeg er lovligt undskyldt, for jeg har festet 7 ud af de sidste 8 dage.

    Take it or leave it.

  9. Pernille Says:

    I take it :)
    Man lever jo alligevel kun én gang!

  10. Cathrine Says:

    det er jo nødvendigvis ikke et angreb på dig gina..
    vi synes jo alle at du ser skøn ud med lækkert tøj osv..
    du ser bare lidt træt ud..
    det er jo kun af ren bekymring at dine faste læsere skriver til dig, at du skal passe lidt på dig selv :-)
    alle nyder din blog, men du skal ikke køre dig selv ud..
    jeg synes du er dejlig at se på.. jeg elsker din blog, ligesom de andre..
    (eventuelle stavefejl kan skyldes en overdosis af alkohol)
    kh cathrine

  11. ginajaqueline Says:

    Hej Cathrine. Tak for din kommentar.
    Hmm.. Jeg opfatter det ikke som et anbreb, direkte. I det hele taget gider jeg altså ikke se mig selv som et offer.

    Derfor situationstegnene ved “forsvar”.

    Jeg har kørt mig selv lidt hårdt på det sidste. Kan udmærket selv se det – men det er jo en del af det autentiske. Ting er nu engang som de er, og jeg er intet glansbillede.

  12. Paula Says:

    Jeg syns sgu du ser fin ud, træt eller ej. Ved ikke om du har make-up på her eller ikke, men vil da sige, at når jeg ikke har make-up på ligner jeg altid en der ikke har spist eller sovet i 30 dage.. Har du forresten tegnet dine bryn op her? Either way, looks good.

  13. ginajaqueline Says:

    Paula – har meget minimal makeup på her – tror en brun eyeliner har rørt mine bryn dagen før, ja.

  14. a Says:

    det er fandme en flot jakke

  15. ginajaqueline Says:

    åh A, og til sagens kerne – tusind tak!

  16. Viola Says:

    Den jakke er VIDUNDERLIG!
    den er helt vildt flot, ligner noget fra en film ell.l. lidt Chanel .. Wonderful !

Skriv et svar

