101209

10. december 2009



Idag har jeg kjole på.. Det her er forresten “min lille sorte”.
Billeder inkl. overtøj senere, for jeg skal på Christiania julemarked med min veninde Anika om lidt, og jeg tager mit kamera med!

6 Responses to “101209”

  1. Louise Says:

    Virkelig en fin kjole. Kan specielt godt billede nummer to. Har netop købt en kjole i (tilsyneladende) samme materiale til min veninde, synes bare det er så lækkert, sådan lidt en blanding mellem velour og ruskind :)

  2. Louise Says:

    Forresten.. du har nogle vinrøde nylonstrømper ikke? Må jeg høre hvor du har købt dem henne? Jeg leder nemlig efter et par, men kan ikke lige umiddelbart finde nogle :)

  3. Sarah K Says:

    Ej babe. Du ligner troldemoren fra Victor og Victoria (gammel dansk børnefilm). Pretty cool.

    Elsker kjolen :)

  4. Maria Says:

    Louise: du kan købe vinrøde nylonstrømper på asos

  5. anonym Says:

    Hej Gina.
    Jeg tænkte på, hvad er det for et kamera du har? Hvad hedder det.

  6. Louise Says:

    nåå ja, gud, har du ikke oss blogget om dem på et tidspunkt Gina? Jeg har vist sovet i timen.. Men tak Maria :)

Skriv et svar

