Jeg har ikke kunne finde på noget, at ønske mig i julegave.

9. december 2009


Men jeg ønsker mig faktisk denne her Acne bodystocking. Vil bruge den udenpå tykke sorte strømpebukser.

Den kan fåes her.

12 Responses to “Jeg har ikke kunne finde på noget, at ønske mig i julegave.”

  1. Nanna Says:

    haii smukke Gina,

    Nu har jg et par gange været inde forbi din butik men finder den altid lukket og der står ik nogen åbningstider på døren, hvornår er du der?? jeg brænder for vildt for at komme ind og se hvad du gemmer i din lille hule

  2. ginajaqueline Says:

    Hej Nanna – haha, ej da.. har vi altid lukket når du kommer? Det var da irriterende, synes ellers næsten altid jeg er her.

    Nogle gange åbner vi først hen ad dagen, men vi har stort set ALTID åbent efter 14 og før 20.. nogle dage endda fra 10 til 24..

    Jeg er her idag 13-18, imorgen fra 12-20, lørdag 13-20 og tja, Lars burde også være her og suplere.

    Er ked af du er gået forgæves.

    Hilsen Gina

  3. ginajaqueline Says:

    Nej, jeg tror ikke jeg er helt med?

  4. Mercedes Says:

    Nå, så det ligemeget. Vil ikke hænge dig ud her, som så mange andre.

  5. ginajaqueline Says:

    Mener du at jeg ikke kan bære en bodystocking?

  6. ginajaqueline Says:

    Haha – http://ginajaqueline.com/2009/09/26/arhus-dag-1/

    du er meget retaderet søde.

  7. Louise Says:

    Du er jo forholdsvis retarderet. Det siger heller ikke så lidt at du kalder dig selv for mercedes.. Jesus.

  8. Anonym Says:

    Wow.. det er jo kørt helt op i en spids. Virker som om at mange koncentrerer sig mere om vægt end om mode (???).

    ..udover det tror jeg ikke at Gina vejer mere end maks 52 kilo, så folk burde virkelig trække følehornene til sig.

  9. ginajaqueline Says:

    “Det siger heller ikke så lidt at du kalder dig selv for mercedes..” haha, ja ok, meget enig/klukgrinende.

    Anonym; det har du meget ret i.

  10. unchatblanc Says:

    hvis gina ikke kan bære en body, er der ingen der kan bære en body.

  11. ginajaqueline Says:

    :):)

Skriv et svar

