Enhver fest starter i Kostume Salonen

8. december 2009


Og ender gerne in the middle of nowhere.. I selskab med Kate Moss’ bodyguard for eksemel(!)
Haha.. langt ude aften. Igen.
En blanding af mine barndoms venner fra Vesterbro og tequila. Og alt det andet.

Nu er jeg bagstiv, sælger smukke frakker og danser rundt.

Kiva, Sif, Tara, MC, Trine og så videre – jeg savner jer meget!

5 Responses to “Enhver fest starter i Kostume Salonen”

  1. Momo Says:

    Du er så tosset og fuld babe.

    Glæder mig til julefrokost!!!

  2. ginajaqueline Says:

    ? :)


  3. Du er så sød babe, savner og så dig!

  4. Trine Says:

    jeg savner også dig!!!!!

Skriv et svar

