En dag på bær.

7. december 2009



Præcis hvad jeg trængte til.

13 Responses to “En dag på bær.”

  1. Pil Says:

    spiser du så ikke andet?
    og kun vand?
    eller?

  2. Pan Says:

    Elsker farverne

  3. Regitze Says:

    ÅHHH, elsker bær! nammenam :)

  4. katrine Says:

    Gid dag jeg kunne gå en dag på bær. Så ville jeg formodentlig have krop som Elin Kling på en uge. Suk…

  5. sig Says:

    hvor ser de fristende ud!!

  6. ginajaqueline Says:

    Har “altså også” spist flere bær end det her.. :-)

    Ja, var også meget delikat!

  7. olivia Says:

    du er for nice gina

  8. sara Says:

    hvordan har maven det efter sådan en dag?

  9. ginajaqueline Says:

    min mave har det vidst fint:-)

  10. C Says:

    hvor køber man de bær og til hvilkrn pris

  11. ginajaqueline Says:

    Irma, 30kr. pr. bakke

  12. line Says:

    hej Gina
    du har en super flot figur, hvordan holder du den? hvad spiser du på en typisk dag?

    p.s. super fed blog du har!!

  13. ginajaqueline Says:

    Hej Line. Tusind tak skal du have. Det er MEGET forskelligt hvad jeg spiser på en dag.. ingen dage er så typiske

Skriv et svar

