Askepot II

6. december 2009


Har mistet mine sko – igen! Faktisk kun den ene, da jeg vågnede imorges lå der to “højre” på mit gulv, og den ene var ikke min. I det mindste er jeg ikke den eneste denne dag – pigen med den anden sko (og min sko?) lider samme skæbne.. SKØNT for OS!

Det var en vandvittig aften. Indtil kl. 03 hvor jeg ikke kan huske hvad der videre skete havde jeg det fantastisk.. Det har jeg sikkert også haft resten af tiden!

Min taske var også væk. Har været ude og hente den to gange idag. Første gang var den der nemlig ikke… Havde vinket farvel og prøvet at forholde mig til tanken om nul Marc Jacobs taske, computer, pels, tøj, mobil, sminke, mobiltelefon og så videre. Jeg var en meget glad pige og en taxachauffør beskyldte mig for at have redet hans dag.

Nå ja, jeg var forresten til julefrokost hos Nordisk Film.

7 Responses to “Askepot II”

  1. ginajaqueline Says:

    det her er så fucking babe’et!

  2. LineSofie Says:

    COOL!

    jeg elsker indlægget!

  3. Pan Says:

    Kommer lidt senere end 12 søde.

  4. Nanna Says:

    Hej Gina, jeg ved ikke helt hvor jeg få det fra, men har vist hørt noget om at du er vild med Maria Hirse?
    Jeg skal fremlægge om hende her på torsdag, om tre bøger jeg har læst “æblekinder” “den 13.” og “bag facaden”, har du måske noget godt information om hende? For kan næsten ikke finde noget på nettet :/
    Super fed blog! ;D
    Knus Nanna.

  5. ginajaqueline Says:

    Nanna – det har du ret i, hvordan ved du egentlig det?:-)

    desværre er information om Maria Hirse ret sparsomt på nettet ja, så ved nok ikke meget mere end du gør, da jeg ikke har researchet på nogen speciel måde, jeg kan bare godt lide hendes biografier:-)

    Held og lykke med din fremlæggelse.

  6. Pil Says:

    Nordisk film. lyder fedt!

Skriv et svar

