MY OWN PERSONAL BRAND OF HEROIN

5. december 2009


Lad mig komme tilbage i rutinerne, i en ny pakkeløsning.
Lad det hele være overstået før det når at gøre ondt.
Lær mig at tælle, en eller anden sæt mig på autopilot.

4 Responses to “MY OWN PERSONAL BRAND OF HEROIN”

  1. Lise Says:

    Vil du ikke forklare betydningen af det her? Ved ikke hvordan jeg skal tolke det..

  2. Pan Says:

    For helvede søde, nu kom vi aldrig forbi igår alligevel. Og nu har jeg også smidt mobil væk! Eller en taxa chauffør har rettere sagt stjålet den.

  3. ginajaqueline Says:

    Kæreste skat. kom imorgen, hele dagen?

  4. ginajaqueline Says:

    Lise – det er ikke fordi at jeg ikke vil forklare, men det er meget personligt og er jo ikke ude på at krænge mig ud.

    Men prosa er stor del af mig, så der er også ind imellem lidt hér..

Skriv et svar

