Foto; Kiva Brynaa

4. december 2009


8 Responses to “Foto; Kiva Brynaa”

  1. Katrine Says:

    Du er utrolig smuk på billedet, men jeg synes tøjet er lidt for gammel-kone-agtig.. Jeg begynder lidt at tænke på spåkoner osv ;-)

  2. Charlotte Says:

    man kan godt se du har botox i læberne :-)

  3. ginajaqueline Says:

    Jeg har ikke noget i mine læber..

  4. jon Says:

    Ej hold da op Charlotte, hendes læber er da helt average!

  5. Louise Says:

    Haha.. Det ser da slet ikke ud som om at hun har botox i læberne ? – Virkelig et godt billede af dig. Og jeg synes bestemt ikke tøjet er for gammelkone-agtigt. Jeg synes det er virkelig smukt og jeg elsker de ting du har sat sammen, lige fra perlekæde(rne?), med skjorten, til cardiganen med pailletter. Og den måde du har “tegnet” dine bryn op. Eller ihvertfald markeret dem lidt. Virkelig smukt og raffineret.

  6. Lene May Says:

    Charlotte, du er da en retard at skrive sådan noget…

  7. Charlotte Says:

    HUN HAR SELV SKREVET I ET AF SINE TIDLIGERE INDLÆG AT HUN SKULLE HA’ LAVET BOTOX I LÆBERNE.

    OG JEG VED DET.

  8. ginajaqueline Says:

    Charlotte: skulle have lavet lidt restalene, men fortrød helt vildt. mindes godt jeg skrev en linje om det, men fulgte det aldrig op. derudover er det 8mdr. siden, minimum..

    hvad er egentlig problemet i dette?

Skriv et svar

