Hvis du har LIDT større fødder end mig –

3. december 2009



Forever21, ca. 150kr. (pr. stk. + porto og told.)

Forever21 har forresten et par lækre sweatere til ingen penge jeg lige har puttet i min kurv. Tror godt det kan betale sig at handle der, hvis man finder en lille bunke ting man vil have. Har nogle erfaringer med forever21?

13 Responses to “Hvis du har LIDT større fødder end mig –”


  1. Hold da op de er flotte!
    Jeg mener at portoen koster 200 kroner.
    Det er lidt dyrt, men til den pris af 150 kroner som skoene koster, så kan det godt betale sig;)

  2. M:J Says:

    Har du bestilt derfra før? Hva med told, skat og alt det der man skal betale når det kommer fra et land udenfor EU? :)

  3. ginajaqueline Says:

    Hvis der kommer told oveni må jeg jo betale tolden.
    Men har konkluderet at det vil jeg gerne, med de ting jeg har fundet indtil videre.

  4. Sofie Says:

    Jeg har ikke erfaringer med netshoppen. men jeg var inde i en butikkerne da jeg var i new york for et par måneder siden. det er fantastisk. jeg gik helt amok derinde. og jeg synes faktisk også at kvaliteten er helt okay!

  5. Anne Says:

    Jeg har også købt en hel del i LA og kvaliteten er helt fin, af en highstreet butik at være.

  6. jegpan Says:

    Jeg savner dig! Vi må snart ses, vil komme forbi butikken en af dagene i næste uge. Eller noget i den stil. <3

  7. B Says:

    Jeg har købt derfra mange gange, både i USA og over Internettet. Deres kvalitet er ikke så god, hvilket er derfor priserne er så lave. Det tager omkring 3-4 uger at få varene leveret. Men kan klart anbefalde det, da de har nogle fantastiske ting. :)

  8. ginajaqueline Says:

    Thanks. Synes heller ikke kvaliteten ser ud af noget, men på de 10 ting jeg har købt gør det ikke noget.

    Har bestilt, og der stod 5-10 dage. Hvordan kan det være der går 3-4UGER?

    Pan; og jeg savner dig! gør det, gør det, haha. har et modeljob til dig, og et tlf-nummer du skal ringe til inde i butikken. Har også et sort lamineret billede til dig (af dig selv) ;) det er godt at være dig, det e godt at være dig!

  9. ginajaqueline Says:

    sort=stort, men kunne være fedt hvis det bare var helt sort.. “this is how I see you, darling”

    ha ha

  10. jegpan Says:

    Ej hvor fedt! Det er lidt sjovt, det bliver altså spændene.
    hahaha søde! Jeg ville grine så meget hvis du bare gav mig et stort sort billede i hånden.
    btw. katja og jeg er oven på igen, men du skal så meget høre om i lørdags. Du vil grine så meget, det var virkelig fucked på den sjove måde!

  11. jegpan Says:

    Lørdags=fredags. Men det er lige meget, begge dage var fucked.

  12. Kaitlyn Says:

    Koebte de sorte stoevler i forgaars :) venter paa at de ankommer! :D

  13. B Says:

    Der står at det tager 5-6 arbejdsdage, men der er altid gået 3-4 uger, før det er kommet til mig. :) Men bestil! Jeg er virkelig glad for mine ting derfra, de går bare hurtigt i stykker – desværre…..

Skriv et svar

