Dagens.

3. december 2009


Blonde skjorte; Magasin, top; Prada, kjole; har pillet mærket ud, men husker til gengæld at den er lavet af bambus.., sko; 2nd hand, halskæde; Fiolstræde 11.

23 Responses to “Dagens.”


  1. haha “men husker til gengæld at den er lavet af bambus” hvor det fedt hehe

  2. ginajaqueline Says:

    haha I KNOW

  3. ginajaqueline Says:

    .. mega grineren skat. den er SÅ blød.


  4. jeg kan godt huske da du købte den! efter en mega brandert hvor dig og kiva sov hos mig og du vågnede kl lort om morgnen og sagde ” VI SES JEG TAGER PÅ LOPPEMARKEDE men jeg kommer tilbage igen”
    og det gjorde du så også med herre meget hash haha

    ååh skat, du er så sød.

  5. ginajaqueline Says:

    hahahah, åh gud ja – det kan jeg godt huske. Det var en designer der solgte ud af sin gamle kollektion. Nu er der nogle klokker der ringer.

    OMG, ja, det var for sindsygt jo! Var det 17 joints vi røg mens jeg var der? 17??? haha. åh min skat, jeg savner dig, og jeg vil tænde en joint nu – og tænke på min lille indien unge.
    du ser så smuk ud på dine billeder, din brune lort!

    <3


  6. ja det var helt gak imens vi så factory girl og den fuckede bare hele tiden op! haha mega nederen med gulerods kage og et eller andet lort vi havde købt! hehe så klamt.

    tak skat her også vildt lækkert!
    gør det ryg også en for mig!

    KYS TIL DIG

  7. ginajaqueline Says:

    hahaha, jeg spise næsten hele den kage!!!!
    kage-tøs. yes.

    Lovely, du giver mig så frie tøjler mor!
    savner at være dig og Kiva’s datter.. savner DUKKEHUSET :'(

    1000 KYS


  8. haha vi savner også at være dine forældre !

    BTW! hvad fanden skete der dagen inden jeg rejste??
    Du glemte alle dine ting og smadrede vores meget meget smukke orkide! Anastasia flækkede af grin og sagde GINA HAR GLEMT ALLE SINE TING!!
    kom du tilbage og hentede dem? jeg fattede ikke en skid var mega skæv!!

  9. ginajaqueline Says:

    hahaha WHAT WHAT WHAT! Husker absolut ikke den episode, men husker jeg blev kørt ud til dig for at hente mine ting, af min ven Morten, og mig og Morten var i LUFTHAVNEN??

    Undskyld med blomsten – øhh!, hils Anastasia og hu får en masse nye blomster når du kommer hjem igen!

  10. Maria Chloé Says:

    Jeg elsker tøjet.


  11. det var faktisk min blomst!!! jeg tror jeg klare den ;-)

    Fuck hvor fucked! hvor jeg dog elsker det !!
    smutter i seng kl er 03.15 jeg skal virkelig sove!

    Ha det godt babe. pas på dig selv!

    Kys kys kys kys til dig

  12. jegpan Says:

    Portrætbilledet er FANTASTISK! elsker det helt enormt meget skat!

  13. rojan Says:

    du har de smukkeste øjenbryn. på mange af dine tidligere billeder ligner du btw helene christensen i ung udgave
    vild med det

  14. rojan Says:

    helena*

  15. ginajaqueline Says:

    Tusind tak.
    Hvilken kompliment, jeg er vild med Helene.

  16. ginajaqueline Says:

    Helena*

    ;-)


  17. elsker virkelig også portræt billedet.. så så meget jo

  18. Viola Says:

    Gina! Jeg har lige set at du er på forsiden i msn’s hjemmeside (: der er et billede af dig, i en nyheds serie midt på siden (:

  19. ginajaqueline Says:

    Øh, hvad, hvor?

  20. ginajaqueline Says:

    strange:-):-)

  21. sofie Says:

    fuck hvor er du grim

  22. Louise Says:

    Misundelse er en grim ting sofie :)

Skriv et svar

