021209

3. december 2009


Så er alt ved det gamle – mine læber stikker (har kysset Linus. Lipgloss med forstørende effekt) og.. Linus tager tilbage til London mandag. Føler mig som et barn der har fået slik, men så har fået taget det tilbage igen. Men det var en dejlig dag og det er alt sammen meget fint..

7 Responses to “021209”

  1. lena Says:

    Vil du ikke fortælle lidt mere om de to drenge?? Og flere billeder :D De er gude smukke! ( og det mener jeg:) )

  2. Katrine Says:

    Ja, jeg vil også godt høre noget mere om hvem de er, og hvad dit forhold til dem er – tror ikke helt jeg forstår det :-)

  3. ginajaqueline Says:

    Linus og Alecsander er mine aller bedste venner.
    De er mine guldklumper, og Linus ser jeg ikke så meget fordi han går på designskole i London.. :-(

    Han var i Kbh igår, så jeg holdte hof.

  4. Amalie Says:

    hvor er din pels fra ? den er super fed!

  5. ginajaqueline Says:

    Pelsen er blondinens;)

  6. Camilla Says:

    Hvilken læbestift bruger du for at få dine læber så smukke og matte? :)

    Skøn blog!

  7. a Says:

    er det ikke farligt at kysse på sine bedste venner? det er i hvert fald ikke noget, jeg har haft gode erfaringer med.

Skriv et svar

