I toget på vej til Aarhus.

26. november 2009


Min kuffert er sirligt pakket, til gengæld flyder mit walk-in. Sådan er der så meget. Specielt for mig.

Har dobbelt plads-billet og jeg breder mig med “take-away computer”, 25 stykker sushi (overdådigt, men urealistisk) og så drikker jeg gin & tonics på dåse. alene. Kan i øvrigt helt afgjort anbefales. Så smart. Har en bismag er pomelo/grønne druer. Hmm.

Har plyndret 7-11 for det sprit nye Cover og et par andre blade. Jeg er allerede fremme om firs minutter.

Aftenens planer er lige blev ændret fra rødvin og stearinlys hele natten under to øjne med Lene, til drinks i Annas lejlighed i midtbyen med alle pigerne efterfulgt af en natklub der hedder Rök. Godt jeg pakkede en ekstra kjole, jeg var sikker på fungerede uanset hvad.

Har lige været ude og ryge i Odense. Ét af mine ritualer på denne tur.
Jeg fik lavet bukserne idag. Det tog 6 timer, men de er blevet smukke, delvidst håndsyede og udover al forventning. I får dem at se i imorgen i “action”.

Gina & tonic. jeg er så sjov!!

7 Responses to “I toget på vej til Aarhus.”

  1. MelikeF Says:

    Gina, gad egentlig godt vide om du nogensinde er i byen i Odense? El. har været i byen i det hele taget…

  2. Louise Says:

    Iih, jeg blev i godt humør da jeg læste det her indlæg. Sådan en tur vil jeg også have når jeg skal til København og hygge, og shoppe mig fattig i din butik ! :)
    Håber du kommer til at hygge i Århus. Lyder som om du har hyggelige planer!

  3. Laura Says:

    Uuuh, hvor lyder det lækkert! Sushi og magasiner og togtur.. Så kan det næsten ikke blive bedre! :D

    Giver dig ret i bismagen i de Gin & Tonics dér.. Jeg valgte så bare at komme en hel masse sukker i dåsen, så smagte den suuuper!

  4. nanna Says:

    Det er god stil ;-)

  5. anne Says:

    Jeg synes, det er verdens sjoveste ting, at du bestiller dobbelt pladsbillet. Bli’r folk sure over det, hvis toget er fyldt?

  6. ginajaqueline Says:

    :-)

    Melikef – Jeg går ikke i byen i Odense, men var faktisk til åbningen af luux for en 3år siden.. ha ha. Ellers har jeg aldrig været i Odense. Hvorfor?:)

    Louise – jamen dog! hehe, det kan virkelig også anbefales. det var hyggeligt!

    Laura – jeg er vild med bismagen!

    Anne – haha:) det har jeg ikke været udefor

  7. MeLikef Says:

    ej. Hvorfor ikke? skulle du måske prøv en dag
    gad godt møde dig. el se dig feste i byen….men Odense er måske uinteressant for dig?

Skriv et svar

