Lørdag aften. Housewarming inkl. dagens klæder

22. november 2009



Igår var jeg til housewarming på Vesterbro, hvilket var en fest. Idag har jeg absolut ingen tømmermænd, men det er en hemmelighed hvorfor.

Mine sko er vintage, gamacherne genbrug men Alexander Mcqueen har lavet nogle identiske denne sæson, bæltet er fra Modstrøm og er købt i 2008, blusen er vintage er og en yndling. Mine øreringe er krystaller fra en prisme lysekrone jeg har tryllet lidt med.

4 Responses to “Lørdag aften. Housewarming inkl. dagens klæder”

  1. LineSofie Says:

    du ser lækker ud!
    Forresten hvor har du smukke øjenbryn babe!!:)

  2. ginajaqueline Says:

    Line-skat! Tak skal du bare have!!:-)
    ih. hi hi

  3. Maria-Christina Frances Binau-Hansen Says:

    HAHAHA hvorfor er det jeg ikke rigtig kan huske der er taget det billede hvor vi kysser Lafrenz???
    STIL LIS NU IGEN ALTSÅ IHHHH

Skriv et svar

