Et klassisk dagens.

22. november 2009



.. Jeg og mig, på vej i KS med Lars og det nye Cover. Jeg har spist aftensmad og jeg er mæt og godt tilfreds med tiden som den er lige nu. Lars er kreativ på gulvet og fløjter med til Lykke Li – I’m good, I’m gone. Rimlig genialt alligevel.

2 Responses to “Et klassisk dagens.”

  1. Mai Says:

    Hello!

    Jeg bliver simpelthen nødt til at sige at din blog er rocker cool.
    Du minder mig lidt om edith piaf – på den gode måde altså!
    Noget undrer mig: HVORDAN kan du dog holde dig i SÅ lækker form?

    Mai

  2. ginajaqueline Says:

    Tusind tak!

    Jeg holder mig ikke i form lige pt, spiser hvad jeg har lyst til. Men går på low-calorie kurer engang imellem..
    Dyrker ikke motion.

Skriv et svar

