Dagens + over-kysset baby

19. november 2009


Her til aften har jeg været til middag hos min familie og kysset min lillebror i hele hovedet, som sædvanlig. Det er stadig aften og jeg sidder hér med et par venner hængende over bardisken.

Lykke Liiiiiiiiiiiiiiiiiiii….!

8 Responses to “Dagens + over-kysset baby”

  1. Kit Says:

    Hold da fast et dejligt hovede din bror har (:

  2. Nadia Says:

    Årh hvor er han kær!

  3. ginajaqueline Says:

    Tak! Ja meget elskværdig baby!

  4. Anne Says:

    Lækker trøje. Hvor er den købt?

  5. Dits Says:

    HVOR ER HAN DEJLIG!!! Hahahaha. :D <3

  6. Mie V. Says:

    Hey Gina. Super sød lillebror :-) Hvor er din lyse strik trøje fra? den er vildt lækker. Jeg overvejer meget kraftigt at komme ind og kigge i din butik, den ser så spændende ud. Men jeg tænkte på, om der overhovedet er noget i små størrelser?
    Mie V.

  7. Mie V. Says:

    OG, hvor er din mega lækre læbestift fra?

  8. ginajaqueline Says:

    Hey hey :-)

    Trøjen er genbrug og læbestiften er en meget mørkerød én jeg har fået af min mor tonet ud med sort kohl.

    Tak for de søde ord om William. Han er skøn!

    Mie V – kom da endelig ind:-) self. er der det.

Skriv et svar

