Twinnie.

18. november 2009


Jeg er helt vild med disse tre looks på disse to beloved unge damer.

Vildt cute når de låner hinandens tøj, med mindre de self. begge har frakken, men har en anelse om at den er vintage. Elsker Mary-kate’s læber på det første billede, og jeg må sy mig et par blonde bukser i sort også (har et par i hvide)
På billede 2 er Ashleys taske og sko mine favoritter.
Mary-kates kjole på sidste billede er lige mig. Synes i det hele taget det er nogle ekstremt lækre billeder.
Source: http://olsensanonymous.blogspot.com/

2 Responses to “Twinnie.”

  1. Sofie B Says:

    og så er det da sjovt at det er holdet fra Hænderne Fulde! Skoene på begge piger på billede nummer 2 er top fede!
    Fine billeder..

  2. lilje Says:

    Gud hvor er de lave. Ser så fejlernærede/syge ud. Nej så hellere skidetynd og 180 høj:) haha

Skriv et svar

