RAGNAROCK

17. november 2009


Behøver jeg forklare hvorfor jeg ikke gider deltage i denne “såkaldte debat” der har kørt i indlæget nedeunder?

Helt ærligt, så gider jeg ikke at finde mig i at blive behandlet som jeg bliver i disse LAVINER gang på gang.

Jeg finder mig ikke i ret meget generelt, hvem kan gætte om jeg tager dét til mig?

I øvrigt er grunden til at jeg ikke sletter samtlige nederen kommentarer, om end de er uformulerede eller udspekulerede/ondskabsfulde, er at jeg heller ikke gide lade som om at de negative kommentarer slet ikke eksisterer. Jeg vælger ikke at sortere i de negative, da de alle sammen for mig er præcis den samme ting – ligegyldighed.

Når det er sagt;
Jeg elsker den konstruktive kritik i kommer med.
Jeg hader jer der pakker jeres ondskabsfulde ord pænt ind i silkepapir.
Og sidst men ikke mindst vil jeg lige nævne at jeg synes mine læsere generelt er så søde. Talte med min tvilling igår om hvor mange der faktisk støtter op om bloggen hvergang det slår over i ragnarock. For det mener jeg at det er! Der var tale om en overskrift der kan fortolkes som man nu har lyst til og en halv linje.

Jeg er ikke en glad kage-tøz, og hvis det bliver for “trist og dystert” er det nok fordi, at vi er hele mennesker og jeg selv vælger mit filter i alle tænkelige situationer.

-Hav en ALLETIDERS dag!

16 Responses to “RAGNAROCK”

  1. Louise Says:

    SÅDAN!

  2. Helle Says:

    Synes bare du har sådan en sej blog, og jeg elsker din personlige skrivemåde. Man vælger jo selv, hvor åben man vil være på sin blog. Du er bare ikke bange for at løfte det polerede blog-slør. Alt er jo ikke rosenrødt, og vi er jo blot mennesker. Det synes jeg er rigtig inspirerende. Og du får virkelig en stor opbakning herfra. :D Jeg er i hvert fald ypperlig fan af din blog – og til tider også en smule misundelig på din vildt gode stil. Tisk tisk. ;) Det er sjovt hvor langt pigefnider egentlig kan gå.. hmmm.

  3. Karina Says:

    Helt enig med Helle :-)

  4. blondie89 Says:

    Du ved jeg følger dig rundt omkring søde gina.
    Og jeg syntes det er så fedt at du står fast ved dine meninger og dig selv.
    At folk har ondt i røven, det må være misundelse på at de ik selv tør det samme.
    Du er en kæmpe inspiration.
    Knus

  5. Eliza Says:

    Gina, let me but it in tree words for you.. YOU ROCK GIRL :o)

  6. Eliza Says:

    haha… PUT !!! skulle der altså stå…

  7. Ida T Says:

    Hej Gina, Jeg elskede din blog fra første gang jeg læste et indlæg i den. Du inspirerer mig dagligt, med sin modige Stil. Når det så er sagt, så er det jo slet ikke sikkert at jeg ville bryde mig om dig ude i den virkelige verden. Og lige omvendt, de folk der sender dårlige kommentarer, kommenterer jo netop Bloggen, og ikke din person. De synes det var ærgeligt med de meget personlige indlæg. Jeg tager ikke deres parti, for jeg synes selvfølgelig ikke at det er okay at svine din person til. Men at få negative meninger og negativ kritik omkring sine holdninger, det hører vel med til det at have en Blog, Selvom det ikke altid er helt let at “høre” på.

    De bedste tanker Ida.

  8. Cornelia Says:

    <3 Min msn er ude af funktion skat, bare så du ved hvorfor jeg loggede af.

  9. Lea Says:

    Hej Gina.
    Ville bare høre om du har en profil på NETDATE.DK, under navnet “littlegina”??
    – Eller om det er en der har FAKET dig. ??

  10. Rebecca Says:

    -Ragnarok

    ved godt det er total irrelevant, men jeg kunne simpelthen ikke lade være..

  11. Lene May Says:

    SÅDAN skat. Endelig! Masser af tanker fra Århus, og glæder mig til at se dig i næste uge.

  12. Nina K Says:

    godt skrevet Gina:)

  13. Marie Says:

    må vi ikke se et billede af din tvilling :-D?

  14. Tille Says:

    mon ikke der er en dybere mening med ragnaROCK.. ?
    Alle de der sure kommentarer om deprimerende indlæg er da en værre gang bavl. Hvis man ikke kan få lov til at vise de mindre lyserøde sider af sig selv på en personlig blog, hvor fanden skal man så gøre det? Ikke alle dage er lige rosenrøde og det skal der vel være plads til..

  15. ginajaqueline Says:

    Tusind tak for alle de søde ord.

    jeg har ikke nogle dating profiler, og min soul-sister vil ikke fotograferes:):)

  16. Anna Says:

    Jeg tror jeg ved hvem din twin er. I have an idea.

Skriv et svar

