“You must feel bad about being the fat twin”

15. november 2009


Føler mig hæmmet idag.

26 Responses to ““You must feel bad about being the fat twin””

  1. Melissa Says:

    Ashley Olsen?

  2. ginajaqueline Says:

    Nej. Mig selv.

  3. Amalie Says:

    Puha man bliver i dårligt humør af at læse din blog. Tag dog og slap lidt af ;)

  4. Charlotte Says:

    Må gi Amalie ret :-)

  5. Melissa Says:

    I know that feeling.

  6. ginajaqueline Says:

    Er virkelig ked af det på jeres vejne..

  7. Cornelia Says:

    Det er da synd at i så læser den, hvis i bliver i så dårligt humør af den :-)

  8. Melissa Says:

    Det er så for meget

  9. olivia Says:

    jeg bliver ikke i dårligt humør, og det er derfor jeg bliver ved og ved med at læse den.

  10. mukupa Says:

    Jeg bliver tilgengæld i virkelig dårligt humør.
    Ønsker dig det, det værste :)

  11. Maja Says:

    Wow, hvad sker der her?
    Jeg bliver ikke i dårligt humør. Hvis jeg bliver
    noget, er det ondt af dig.

  12. Louise Says:

    eeey, så stop dog! I er da godt nok nogle negative
    tøZer. Hvis I bliver så så iiih åh så negative af, at læse det, så lad dog være at brug jeres tid på det. Jeg syntes Ginas blog er sjov, personlig og inspirationsrig!

    xx

  13. Sara Says:

    Jesus christ people.. Måske et lidt dystert indlæg, ja, men alle har dårlige dage.
    Noget helt andet er så, at der rent faktisk ikke er nogen der tvinger jer til at følge med i hvad Gina ytrer sig om :)

  14. Amalie Says:

    Jeg bliver heller ikke decideret i dårligt humør, jeg synes bare at det er synd, at du går rundt, og har sådan en forfærdelig opfattelse af dig selv. Det her er en blog, og en blog burde give inspiration til de læsere der kommer og besøger din blog. Skriv alle de negative ting i en dagbog eller fortæl det til en anden, jeg gider ikke at læse din blog længere ;-)

    LIGHTING UP

  15. Ida Says:

    Amalie, en blog er vel en form for dagbog hvor du kan dele dine tanker om både gode ting og dårlige ting.. hvis du ikke kan klare dette, vil jeg råde dig til at holde dig væk fra blogverden ;-)

  16. jon Says:

    de fleste bloggere er ikke i samme grad personlige og ligeså åbne om private ting som ens syn på sig selv osv (som man da i den grad vil regne for privat hvis det er så dårligt som gina til tider giver udtryk for, det ville jeg i hvert fald ikke dele med mine bloggere- men hver sin smag) Jeg kigger med en gang i mellem for billedernes skyld, ikke for at læse hva gina skirver, men nogengange går der totalt krig i den herinde og ja, jeg plejer sku ikke at kommentere det men det er lidt komisk og så fik jeg lige lyst til at smide en kommentar..

  17. Paula Says:

    Det hedder da ‘lighten up’.. Nå, anyway.
    Det er jo ikke kun en modeblog, bloggere har lyst til at skrive hvad de vil, bla bla bla, det ved I godt i forvejen. Gina har ikke plaget nogen af jer om at kigge med hver dag, det er jeres eget valg. Der findes mange personlige blogs (altså ikke-moderelaterede.)Hvis en blog fungere som en slags dagbog for nogen – fred være med det. I øvrigt må I efterhånden vide, hvad det er for en lavine I starter, når I skriver kommentarer, som på ingen måder er konstruktive.

  18. Paula Says:

    Og der skulle stå ‘ret til at skrive hvad de vil’.

  19. ginajaqueline Says:

    Ok, then…………..

    Behøver jeg forklare hvorfor jeg ikke gider deltage i denne “såkaldte debat”?

    Helt ærligt, så gider jeg ikke at finde mig i at blive behandlet som jeg bliver i disse LAVINER gang på gang.

    Jeg finder mig ikke i ret meget generelt, hvem kan gætte om jeg tager dét til mig?

    I øvrigt er grunden til at jeg ikke sletter samtlige nederen kommentarer, om end de er uformulerede er udspekulerede/ondskabsfulde er, at jeg heller ikke gide lade som om at de negative kommentarer slet ikke eksisterer. Jeg vælger ikke at sortere i de negative, da de alle sammen for mig er præcis den samme ting – ligegyldighed.

    Når det er sagt;
    Jeg elsker den konstruktive kritik i kommer med.
    Jeg hader jer der pakker jeres ondskabsfulde ord pænt ind i silkepapir.
    Og sidst men ikke mindst vil jeg lige nævne at jeg synes mine læsere generelt er så søde. Talte med min tvilling igår om hvor mange der faktisk støtter op om bloggen hvergang det slår over i regnerock. For det mener jeg at det er! Der var tale om en overskrift der kan fortolkes som man nu har lyst til og en halv linje.

    Jeg er ikke en glad kage-tøz, og hvis det bliver for “trist og dystert” er det nok fordi, at vi er hele mennesker og jeg selv vælger mit filter i alle tænkelige situationer.

    -Hav en ALLETIDERS dag!

  20. Viola Says:

    Jeg synes hele denne diskution er bull-shit:
    enten kan man lide bloggen ellers kan man ikke. Bliv dog væk hvis i bliver generet, altså! helt seriøst, det er jer selv der vælger at blive i dårligt humør. Personligt synes jeg også en blog ville være røvkedeligt hvis personens virkelighed bliver gemt væk bag løgn og overdrivelser! hele ærlige indlæg, med et twist!
    Jeg synes din blog er skøn, Gina, og jeg bliver OVERHOVEDET ik i dårligt humør (:
    tak for længe-siden

  21. Kira Says:

    For crying out loud.

    Der er sq gået helt mode i de her “jeg-gør-en-pointe-ud-af-at-fortælle-alle-at-jeg-ikke-kan-lide-dig-og-din-blog!!”-kommentarer. Gina, jeg synes, det er ærgeligt for dig, at du ikke kan have lov til at have din personlige blog i fred for det pjat.

    Men det er cool at du bliver ved uanset, sådan skal det være ;)

    – Kira

  22. Paula Says:

    Ja, selvfølgelig er denne diskussion bullshit. Complete fucking bullshit. Det burde ikke være nødvendigt overhovedet. Synes bare det er så pisse trist, at folk ikke har andet at bruge deres tid på end at finde på spydigheder at skrive til folk. What’s the fucking point? Undskyld, jeg bander. Nej. Glem jeg sagde undskyld. Dette emne må da snart være uddeabateret. And yet..

  23. ksubi Says:

    Jeg læser med til den bitre ende .. Du er indebegrebet af personlighed og speciel, og det er det der tiltrækker mig . Jeg vil intet ondt sige om dine haters, men i blogverdenen plejer det altid at være et godt tegn når man begynder at få nogle haters .

    Du er en star .

    – Mikkel

  24. ginajaqueline Says:

    Tusind tak til jer alle sammen, og til dig Mikkel – iiih altså. Ved du hvad gider du lige lade være med at være så sød :-):-)

    Kom snart ind i min butik igen og få en kop kaffe eller 3!

  25. Malou Says:

    Elsker din blog Gina, du er så cool og inspirerende (:
    Og ka i ikke bare skrive jeres negativitet og afreagere på jeres egen dagbog eller så noget i stedet for andres blog?
    :D

    Håber i engang stopper med at overkritisere andres blog (:
    HAVE A NICE DAY folkens (:

  26. Hope Says:

    When people, who don’t even know you,
    start saying mean things about you,
    you know you’re the shit! ;)

Skriv et svar

