Jeg er stadig fuld

14. november 2009


Og min fjer-taske havde engang fjer.

Igår fejrede vi min veninde MC. Champagne, masser champagne på caféen overfor Invation på Istedgade hvor jeg mødte Frederikke fra Fredsblog og bagefter 8’eren. Jeg har sindsyge tømmermænd, har erhvervet mig meget pæne bukser og kjole og pelset ven for lidt siden i genbrugen på Islandsbrygge i anledningen af cola – og cigaret indkøb. Jeg havde aldrig overlevet uden. Heller ikke bukserne.

Jeg venter på Claus i han og Lafrenz’s lejlighed med zebra på vægen og sorte lysekroner. Vildt sejt. Viiildt sejt!!

Billeder fra igår følger.

Skriv et svar

