Lidt aften beretninger

12. november 2009


Jeg har malet et par lyse  “YSL-formede” læder stiletter mørkeblå med akryl pga. misfarvninger. Yderst vellykket til min store overraskelse. Genial “effekt” med akryl på sko.

Er faldet over bandet Campsite for lidt siden, på en cd for danske upcomming bands i min samling – elsker det jo! Kom de nogensinde ud, frem og hvor de burde være? Jeg må lige tjekke op på det!

I weekenden sker det! “LOPPEMARKED I CLUB DANMARK HALLEN!!!” -ha ha.
Kan virkelig, virkelig anbefales. Jeg skal i hvert fald ikke gå glip af noget!

Min nyeste afhængihed: Shea body butter fra The body shop. Som jeg i øvrigt fik i uformel gave af min veninde Sarah idag, da vi var ude og spise middag.

Mine visitkort er vinrøde – det kan vel ikke komme bag på nogle! De er vildt fine. Viiildt fine! ;-)

Skal i gang med at sammensætte ny diæt. De sidste to måneder har jeg spist lige præcis hvad jeg ville – uden undtagelses dage. Det er ikke let at spise så godt, men det er der jo ikke noget der er. (Dan Turell – Det er ikke let)
Jeg pønser på noget..

4 Responses to “Lidt aften beretninger”

  1. Ida Says:

    LOPPEMARKED I CLUB DANMARK HALLEN??

    Hvor, hvad tid, osv… Kan du hjælpe?

    Jeg ELSKER loppemarked


  2. Akryl??? Det går vel af i regnvejr..

  3. Katja Says:

    Puha var på det marked sidste måned tror jeg.. iiiikke noget for mig! Det lugter!

  4. Signe Says:

    Har lige været i Club Danmark Hallen idag. Vildt meget tøj til næsten igen penge:-)

Skriv et svar

