FN 92 i Lars Bjørns stræde

11. november 2009


IMG_2448
Min mormors søde ven har den smukkeste butik i Lars Bjørns stræde 6 der virkelig er et besøg værd. Disse ting købte jeg hos ham idag, tasken er stor og rummelig og kostede 80kr. Øreringene gav jeg 100kr. for (der er et overdådigt udvalg!)

Jeg var også forbi Røde Kors på gammeltorv, og jeg fik bla. dette med hjem: hvid strik med skulderdetaljer, sølvgrå net-cadigan, en zebra badedragt jeg vil bruge som body/bluse, råhvid crep silkebluse og en lang sølvkjole(den er så vild!)

One Response to “FN 92 i Lars Bjørns stræde”

  1. Helle Says:

    Jeg tror vidst, at jeg en gang har været inde på butikkens hjemmeside.. Der er så mange smukke hatte. Gad så godt at besøge butikken i virkeligheden, så tak for tippet.. :)

Skriv et svar

