Dagens.

11. november 2009


IMG_2438IMG_2445

13 Responses to “Dagens.”

  1. Anne Says:

    Hej Gina. Er jakken til salg?

  2. ginajaqueline Says:

    nej, det er min egen :-)

  3. ginajaqueline Says:

    /kappen.

  4. Sasha Says:

    Tingene er sikkert flotte hver for sig, men sammen er det altså er no-go ;-)

  5. ginajaqueline Says:

    Så er det heldigt du ikke skal have det på sammen :-)

  6. Maja Says:

    Hej Gina, er din Chanel taske ægte? Hvor meget måtte du give for den? :-) den er flot, jeg synes bare læderet ser lidt mystisk ud.

  7. ginajaqueline Says:

    Hej Maja :-)
    Tasken er en gave og en vintage taske fra Paris.

  8. Maja Says:

    jeg synes ikke rigtigt jeg fik svar på mit spørgsmål? :)

  9. ginajaqueline Says:

    Om tasken er ægte? Ja det går jeg da STÆRKT udfra at den er ;)
    Hvad er der med læderet?

  10. Katarina Grahn Says:

    Gina, du virker til at være en pige der har styr på vintage butikkerne i kbh (hvilket jeg på ingen måde har).

    Jeg vil så gerne have en chanel taske, a la den du bærer på billedet.
    Kan du hjælpe? komme med bud på hvor jeg kan finde en.

  11. Tara Says:

    Times up, men de er “dyre”, ellers frk. lilla. Marias butik på vesterbrogade, men der står folk på ventelister til når der kommer en Chanel taske ind ad døren. Generelt alle luksusgenbrugerne

  12. ginajaqueline Says:

    Som Tara siger, og ved mere om end jeg gør :-)

  13. Katarina Says:

    Okay, mange tak for hjælpen.

    Tjek forbi min nye blog

Skriv et svar

