Haha

9. november 2009


IMG_2287
Jeg får lige smidt nogle billeder fra festen igår op en af dagene. Sådan her endte min aften ihvertfald. Meget beruset og med en ny jakke fra zød fyr med mange piercinger!!

8 Responses to “Haha”


  1. Har du ikke tabt dig skat? :O

  2. Lisa Says:

    Har du fået et blåt øje på højre øje? :-O

  3. ginajaqueline Says:

    haha nej. ved ikke hvad jeg har lavet, min makeup er udskidt æblegrød. Er unormalt fuld på billedet.

  4. Ea Says:

    Aww, tynde ben! Elsker når knæskallene er tydelige :-) I know, underligt, men sandt.

  5. anna Says:

    hej gina,

    har i nogen ligende denne kjole i jeres butik?

  6. ginajaqueline Says:

    Hmm, det ved jeg ikke om vi har. Men meget fra samme tidsperiode (i samme stil) i hvertfald :-)

  7. kiva Says:

    super jakke.. elsker dit outfit.. rockn’roll

  8. anna Says:

    okay tak for svar.. jeg må komme ned og kigge:-)

Skriv et svar

