091109

9. november 2009


Forestil dig alle dine teenage år på skrift, skrevet og fortolket af andre mennesker vel og mærke. Det er hvad jeg er begavet i disse dage, og jeg skulle hilse og sige at det i den grad er surrealistisk.

Idag passer jeg biksen alene. Det har vildt typisk primært været tattoo-kunder der har været herinde, men pigerne har også hængt her med deres veninder løbende hen ad eftermiddagen. Very cosy. Det er blevet til alt, alt for meget kaffe for mit vedkommende..

Jeg har lige været i Kongens Klær´ og købe en pels og i en anden genbrug og købe 8 Psykologi magaziner. Blandt andet ét med en artikel med min morfar, Lars Muhl jeg ser ret meget frem til at læse.

Forresten, her er billederne fra Lørdag.

2 Responses to “091109”

  1. Maja Says:

    Hej Gina,
    hvordan går det med din butik?
    Har du fået solgt noget? Fortæl lidt :o)

  2. ginajaqueline Says:

    Det er hyggeligt, lidt som jeg havde forestillet mig faktisk, men nu ligger man jo også som man har redt :-)

    Ja, jeg har solgt noget. :-)

Skriv et svar

