Overhørt i Kostume Salonen

7. november 2009


Gina: “Lars, det er lukket søndag imorgen. Der er ingen mennesker i byen..”
Lars: “Vi holder aldrig lukket. Vi lukker aldrig.”
Gina: “Men.. Og.. Ih..”
Lars: “Så kan du få en anden til at være her. Du bestemmer jo forresten selv dine åbningstider..”
Gina: “Det jeg prøver at sige er jo bare at jeg gerne vil have fri imorgen.
Haha, det er bare det jeg siger. Jeg kommer ikke imorgen – jeg skal drikke mig så fuld i aften og danse “sådan her….” og være Edie hele natten.”

3 Responses to “Overhørt i Kostume Salonen”

  1. LineSofie Says:

    haha:)
    god lørdag aften babe!:)

  2. Lene May Says:

    Hvor er du fantastisk… <3

  3. Cornelia Says:

    JEG SKAL NOK PASSE BUTIKKEN! MED TØMMERMÆND

Skriv et svar

