Butikken; lidt af det lyse

2. november 2009


IMG_2069IMG_2067IMG_2077IMG_2076IMG_2080IMG_2081IMG_2086

14 Responses to “Butikken; lidt af det lyse”

  1. Ida Says:

    Det er jo virkelig dyrt dit loppemarkedsfund-tøj?

  2. ginajaqueline Says:

    Det er ikke loppefund. Det er originalt 60’er tøj fra min mormors samling, nederdelen er fra min mors mærke Spheric og det næstsidste billede er en trøje jeg har syet om.
    Den hæklede ruskinds top er det eneste secondhandkøb, og det synes jeg ikke er dyrt.

  3. Ida Says:

    Hvad ligger priserne på dit loppemarkedsfund-tøj så på?

  4. ginajaqueline Says:

    80-240kr :-)

  5. mukupa Says:

    Fuck hvor er jeres lort overprised :D

  6. ginajaqueline Says:

    Det er da vidst ikke op til dig at afgøre.
    Det er vildt heldigt at du ikke skal købe noget af det så.

    :-):-)

  7. Cornelia Says:

    OMG 2total overprized

  8. heroine Says:

    Rigtigt dejligt, at du ligger billeder med priser ud på nettet.
    Har supertravlt for tiden, så når simpelthen ikke forbi.

    Hvordan ser det ud med størrelser, eftersom meget af tøjet er vintage, går jeg også ud fra, at størrelserne er ganske små?

    I forbindelse med priserne, så er varerne ikke dyre, faktisk billigere end jeg havde regnet med.
    Hvis man synes det er dyrt, kan jeg anbefale Vero Moda eller Tøj og Sko :P

  9. Ida Says:

    Overprized crap! slap af, det ligner noget jeg kan finde i rød kors (no hate til R.K) Men tøjet er bare IKKE det værd! 20-100 kr. ville være rimeligt for dét tøj ;-) havde du ikke matematik i skolen, kære?
    og til dig heroine, så er det sgu lige før man kan finde pænere tøj i tøj og sko end dette her.
    Ha lidt situationsfornemmelse, Gina darling

  10. ginajaqueline Says:

    Ida, jeg ved ikke hvem du er, og kunne ikke træffe dig på mailen “amaliestyrermereendgina@…” men misundelse er en grim ting.

    Hvis du dog bare selv kunne se hvor hamrende uintelligent du fremstår med denne kommentar.. Du er velkommen til at handle i tøj og sko. Røde kors er super, men min butik har jo intet med Røde Kors at gøre…?!
    Matematik og specielt “situationsfornemmelse” kan du jo slet ikke tale om i denne sammenhæng.

    Styr dig nu søde :-)

  11. Cornelia Says:

    Nu må folk da også lige stramme skrueren (eller finde dem der mangler) tror der er nogen der har lidt for meget fritid her.

  12. Karoline Says:

    jeg tror Gina og hendes mormor (som jeg kan forstå har meget erfaring inde for området) har lidt bedre forstand på hvad dette tøj er hver :)

    Heldigvis behøver I jo ikke købe noget derindefra!

    Butikken ser rigtig godt ud Gina, tilykke! håber det bliver fantastisk for dig

  13. Karoline Says:

    *værd

  14. mor Says:

    ja folk taler jo som de har forstand…godt du ikke tar dig af det, og godt der er andre der kan se igennem deres uvidenhed! hvis nogen kan finde håndsyede unikke kunstværker i røde kors, kan de jo bare gøre det…held og lykke! med alt det hårde arbejde du har lagt i dette gina, fortjener du så meget ros, det har jo været ufatteligt hårdt at få det hele til at fungere! tillykke min skat!!

Skriv et svar

