021109

2. november 2009


IMG_2097IMG_2104“På en scala fra 1-10 er mit humør en 8’er idag.”
Store retard.

Idag har jeg været til møde og været i butikken med Lars. Indre bys gader har været lidt døde og våde idag, og der har ikke været så travlt idag.
Jeg fik besøg af Kia fra fierceogfattig.blogspot.com, Kathrine fra Tres Chic Clique, Mikkel fra http://boohyouwhore.com/ og Merete fra velvet-snow.blogspot.com/ -hyggeligt at møde jer iøvrigt!

 

IMG_2107
-“blogges” senere..

3 Responses to “021109”

  1. ksubi Says:

    hyggeligt at møde dig også! Super lækker forretning i har jer!

    på glædeligt gensyn!

    Knus!

  2. LineSofie Says:

    hey babe

    undskyld jeg ikke nåede åbningsfesten.
    jeg regner med at komme forbi onsdag
    hvordan er jeres åbningstider?

    kysse

  3. ginajaqueline Says:

    det er iorden!
    12-24 sådan nogenlunde da..
    Vi ses onsdag babe!!

Skriv et svar

