Næste køb – måske.

29. oktober 2009


IMG_1682Tidsløse t-shirts fra Message til 300kr. stykket.IMG_1686
Det her kunne godt blive mit næste par sko. De koster 1500, og jeg er ret hooked.

6 Responses to “Næste køb – måske.”

  1. Astrid Says:

    Hvor er de fra?

  2. Emilie Says:

    Hej Gina, fine ting!

    Nu har jeg læst med på din blog i et stykke tid, og har lagt mærke tilat du modtager enormt mange nedladende kommentarer for folk som tidligere?? har kendt dig, eller fremmede??

    Jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor folk syntes du er så klam, og snakker omat du har været er en poptøs? Men du ligner da ikke en…

    Mvh Emilie, som syntes din blog er go’


  3. elsker Twiggy t-shirten!

  4. Camilla Says:

    jeg elsker t-shirtsene. prøvede lige selv den med benene i tirsdags – super lækker!

  5. Sara Says:

    Hvor er skoene fra?

  6. Camilla Says:

    Støvlerne er fra Gardenia og kan købes online http://www.debell.dk

Skriv et svar

