Idag kommer Trine!

29. oktober 2009


Og er mit feriebarn de næste 4 dage!
Jeg glæder mig sådan, og om bare få timer henter jeg hende ved toget.
Det bliver et meget glædeligt gensyn og i aften skal vi til pressedag, på loppemarked, ind i min butik og hvem ved hvad vi yderligere får rodet os ud i.

Jubiii.

3 Responses to “Idag kommer Trine!”

  1. SUS Says:

    Hvor skal I på loppemarked henne? trænger til at gøre nogle gode kup.

  2. Maria Says:

    Ved ikke hvorfor, men jeg tænkte på dig – da jeg så dette gamle flotte klaver. som er gratis.
    http://www.guloggratis.dk/samlerobjekter/antikviteter/annonce/6440672

  3. LineSofie Says:

    Hyg jer babe!:)

    vi ses på søndag.

    LineSofie

Skriv et svar

