Også billeder.

28. oktober 2009


IMG_1697IMG_1703IMG_1706IMG_1720IMG_1646

1) Alecsanders nye sko, og cardigan han selv har kreeret.
2) Alecsander bagfra i sin vintage Versage frakke.
3) El-hjørnet.
4) I nabolaget.
5) Mine nye sko. Very nicely corny thank you.

15 Responses to “Også billeder.”

  1. emilie Says:

    elsker el-hjørnet! og skoene på sidste billede. hvor har du hapset dem henne? :)

  2. ginajaqueline Says:

    :-) Skoene har jeg købt af min veninde Cornelia, da de var for små til hende (str. 36)

    -300kr.

  3. Mia Says:

    Du har virkelig sorte rander under øjet.

  4. ginajaqueline Says:

    Ja forhelvede, hard and heavy

    ………..

  5. line Says:

    fuck hvor er han klam! han er så ulækker og tyk. overhovedet ikke sej! i prøver for hårdt. FØJ

  6. ginajaqueline Says:

    Styr dig dog.

  7. Ida Says:

    Jeg synes han har flotte sko. Er det ikke dem, der er fra invasion? Så har han jo ikke selv kreeret dem. Dine sko på den anden side, dem kan jeg ikke lide.

    :-)

  8. ginajaqueline Says:

    Skoene er fra noget jeg ikke kan stave til, og det er cardiganen han selv har lavet. :-)


  9. OMFG BITCH !! GIVE ME YOUR SHOES BITCH!!! I FUCKING MISS YOU BITCH!!!

    skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattter!!!!! jeg vil have dine sko!! køb dem lige til mig hahaahhaha….. hvor kan man få dem henne ???!!!

  10. ginajaqueline Says:

    siffffffeeeeer <3
    lille indien unge, hold kæft hvor jeg savner dig allerede.

    skoene har jeg købt af min veninde, de er fra 90'erne. :-P

    elsker dem jo virkelig også


  11. haha fuck hvor nice de er super fede!! Jeg savner også dig, jeg var henne på et markede i går, de har jo de VILDESTE smykker!! så fucking nice, skal også hen til et imorgen, så tager jeg lige nogle billeder og sætter dem ind på bloggen så du kan se!! DU DØR!!! JEG ELSKER INDIEN!!!!

    Masser af kærlighed til dig min pige <3

  12. jon Says:

    Hi, appropo rander under øjnene, altså det er ingen kritik oerhovedet, men har os lagt mærke til det på flere af dne billeder og at du i det hele taget godt ku se ud som om du har noget indisk, pakistansk blod i årene måske? am I wrong…

  13. Hald Says:

    Så meget respekt for at kunne balancere de sko. Jeg ville gå på røv og albuer lynende hurtigt! ;-)

  14. Alecsander Says:

    Ja, hold da maule for en sur lille én, hva?! ;)

  15. Alecsander Says:

    Ovenstående kommentar, er jo naturligvis rettet mod Line(Hvem er du dog?)

Skriv et svar

