Jeg hedder Gina, og jeg ville gerne hedde Ronja.

26. oktober 2009


men man kalder mig tit Alfe.

5 Responses to “Jeg hedder Gina, og jeg ville gerne hedde Ronja.”

  1. ronja Says:

    hej jeg hedder rooonjaa

  2. ((; Says:

    Hej Gina
    tænkte lidt på hvilke nogle mærker der er dine yndlings ? :D

  3. lea Says:

    hey gina.
    du har inspireret mig til at satrte min egen blog, http://www.blamelea.wordpress.com. men jeg har ikke helt styr på det hele endnu.
    tænkte på, hvordan du har fået dit “follow with bloglovin”-ikon ind på bloggen?
    håber du vil hjælpe. :-)

    mvh. lea
    http://www.blamelea.wordpress.com

  4. ginajaqueline Says:

    Er glad for jeg har inspireret dig, tillykke med din nye blog :-)

    du skal hente widgeten på blogspot og indsætte den under menuen “widgets” tul venstre på dit wordpress dashboard. mener det er den valgmulighed der hedder noget alá billede/tekst css/html.

    Kh Gina

  5. Sofie K. Nielsen Says:

    Du er bare den sejest pige i hele verdenen. Jeg ser virkelig op til dig:o)

    Knus og tanker fre

    Libramia (fallen)

Skriv et svar

