261009.

26. oktober 2009


Idag har jeg valgt at have en god dag.

Husk at det er vintertid inden du står på Rådhuspladsen og spiller fandango.
A-LL-E-T-II-D-ERS!

I eftermiddag skal jeg forbi my great gandmother og kigge på en masse nyt tøj fra Bitte Kai Rand, mest i nude nuancer.. 
Det skrider forresten helt og aldeles frem herinde i butikken, jeg ELSKER at være her!

XXXXX.

One Response to “261009.”

  1. Mb Says:

    He he, Jeg er tydelighvis/heldighvis ikke den eneste som glemte vores kære vintertid, (igen i år).. Ville bare ønske jeg havde husket det, før jeg stod ude på mit arbejde to timer før mødetid, og spillede “fandango” (Btw elsker det ord) :P

Skriv et svar

