Staying home alone on Friday

23. oktober 2009


“Flat on the floor looking back
On old love
Or lack there of”

Jeg vil lige brainstorme, lige her, på min offentlige platform. Hvor ellers da..
Har på mange måder vendt mit liv og mine vaner på hovedet.
Jeg har (med undtagelser og forbehold) sovet om natten, spist rigtige måltider på rigtige tidspunkter, jeg har taget imod min gamle vane kaffe med kyshånd og jeg har taget alt for mange beslutninger.
Men jeg har også rendt rundt i sindsygt lækkert tøj, befærdet mig i Københavns snørklede gader hver eneste dag, opdaget nye sider af mig selv og blevet overrasket over en masse ting. Jeg har lært Lars at kende på en ny måde. Vi har lyttet, tegnet og fortalt, konverseret, gået på kompromis, drømt, konceptudviklet , været enige, været uenige, og vi har skabt: Jeg har skabt mig (jeg er lidt hysterisk anlagt) men vi har også begge to skabt vores egen lille verden. Det bliver som jeg havde forestillet mig, og meget mere til! Det er meget autentisk (mit nye yndlings ord, som Lars har snakket mine ører af om – tak!)

Der er en uge(hele dage) Og der er en masse ting der skal nåes.
Jeg gider ikke at give helt afkald på mit liv, så en butiks reception imorgen, Trine i 4 dage, Acne kollektionssalg, messe i Øksnehallen, og en bytur kommer også til at snige sig ind.
Nu vil jeg beklæde min nye kalender med alt godt fra magasin-samlingen og få styr på indholdet.

– Hav en dejlig fredag alle sammen!

12 Responses to “Staying home alone on Friday”

  1. Frida Says:

    Tillykke med det hele, søde Gina. Du er en star!
    Hvor er der acne kollektionssalg, hvis man må spørge….?

  2. ginajaqueline Says:

    Mange tak!

    Det er d. 30. i Chr. ix’s gade 1 3. tv København K

  3. Ditte Mehner Kristiansen Says:

    Jeg elsker dette indlæg! Det er skrevet på en vanvittig dejlig måde little licious! Tanker fra Århus. <3

  4. lina Says:

    du er god og har en god og kreativ stil. glæder mig til at se din butik. Hva er det for en recetion der er imorgen?

  5. ginajaqueline Says:

    Det er Lars’ veninde og min bendte, Anna Von Lindholm og hendes samarbejdspartner der åbner en smykkebutik. Anna er guldsmed :-)

  6. ginajaqueline Says:

    … tak!

  7. Maria Says:

    Kan alle komme til Acne kollektionssalget?
    Din blog er super :)

  8. ginajaqueline Says:

    Ja!:-)
    Tak skal du ha!

  9. Trine Says:

    JEG GLÆDER MIG TIL PÅ TORSDAG!!!
    <3

  10. Sofia Says:

    Hvad er det for en slags messe du skal til i øksenhallen? (-:

  11. ginajaqueline Says:

    “tøsepige” messe :-)

  12. Sofia Says:

    hvornår foregår det? (-:

Skriv et svar

