221009

22. oktober 2009


IMG_1468IMG_1448IMG_1485IMG_1465IMG_1462
Bluse med skulderpuder uden sømme i siderne; Kostume Salonen (Lavet af mig)
Kappe med kæde; Kostume Salonen (Lavet af mig)
Nylonstrømper; Magasin
Træsko stiletter; Loppefund
Pepita ternede cykelshorts; Kostume Salonen (vintage, 60’erne)
sølv armbånd; loppefund

4 Responses to “221009”

  1. Sofie B Says:

    Fine ting.. Pudsigt nok er dem du selv har lavet finest! :) Jeg glæder mig til at kigge forbi Kostume Salonen.. :)

  2. ginajaqueline Says:

    Tusind tak, du skal være meget velkommen.

    Kh Gina

  3. Cathrine Says:

    jeg vil have den kappe!!

  4. engel Says:

    AAAARJ hvor er det fint !!!!!!

    lige min stil..

    har lige addet dig til min linkliste

    knus E

Skriv et svar

