Indbydelse til åbningsreception i Kostume Salonen

20. oktober 2009


Vinduet bliver afsløret og dørene åbner præcis kl. 14 d. 1. November 2009, og receptionen varer det næste døgn!
Helt bund seriøst, ja.
Vi handler så længe vi har varer på hylderne, og Lars har lovet at tattovere – også selvom han bliver stiv ;-)
Vi har champagne og alkohol, men vi har droppet maden, det blev for besværligt og 90% af de mennesker der kommer herinde har anoreksi alligevel….

Det er en mærkelig størrelse alt det med åbningstider. Jeg fungerer personligt bedst om aftenen. Lars’ og min butik kommer også til at have åbent om aftenen.
Åbningstiderne er hver dag efter middag, men vi vil gå efter at have åbent til 22-24.

Alt dette er bla. for at afprøve en tendens som fungerer i andre storbyer end København. At man godt kan have åbent efter 8, og at shopping om aftenen er nice.

Jeg glæder mig til de fedeste 24 timer i mit liv, alle er velkomne og jeg håber at se så mange mennesker som muligt. Dét bliver en fest!

ADRESSE: Klareboderne 6 i mezz., udtil købmagergade(ved posthuset og Miss Sixty). Gaden ved part two. Samme bygning som Flying A, bare på modsatte gade. 1115 København K

20 Responses to “Indbydelse til åbningsreception i Kostume Salonen”

  1. Ana Says:

    Syntes du selv at det er relevant for læsere og de gæster der evt. kommer til din reception, at 90% af dem der så kommer har anoreksi?

  2. ginajaqueline Says:

    Og så var der dét dér med humoren.
    “Man fodrer jo ikke modeller”……

  3. Cornelia Says:

    gadefest.dk

  4. MC Says:

    Altså nu har vi det jo allesammen alligevel, så der er jo ingen grund til at lade maden gå til spilde. og Gina har hele tiden talt om at der skulle være mad, kager osv. så for de 10% der rent faktisk så frem til maden, ville det da være lidt skuffende kun at møde op til en flaskesamlers paradis. så nu ved de mad-glade mennesker at de skal spise før de kommer!

  5. Anika Emilia Hall Says:

    Glæder mig til din dulle butik <3 (:

  6. Olivia Says:

    du er for sej, gina!

  7. ksubi Says:

    ih jeg vil med!

  8. Cathrine Says:

    det lyder sgu fedt!

  9. Frederikke Says:

    lyder genialt

  10. Hej Says:

    Hvad hvis man kommer og ikke kender nogen og alle er meget sejere end en selv?

  11. Ida Says:

    Lyder som et fantastisk koncept, det med at holde åbent om aften. Er enige om det er noget vi mangler i Danmark!!


  12. Ville virkelig ønske jeg kunne være der den første babe..

  13. igot5onit Says:

    NICE

  14. Maria Says:

    Jeg har desværre ikke anoreksi… ville ellers gerne komme.

  15. Lene May Says:

    FEDT indlæg skat, glæder mig så meget på dine vegne, hurraaaay. Og virkelig nice med åbningstiderne, du har jo så ret!!

    <3

  16. anna Says:

    Ser frem til en fed reception! :)
    Håber dog at det med anoreksien, var en joke. :)

  17. Mette Says:

    Hvor ligger butikken egentlig henne? :-)

  18. Christina Says:

    Åh arbejder allerede i butik – ville dø hvis vi havde åbent til kl. 22-24 hver aften.
    Men lyder dejligt at andre gider/orker/har lysten til det :-)

  19. Katrine Says:

    Jeg vil se frem til at møde dig Gina, og jeres nye butik!

  20. Maria Says:

    Husk så at tage en masse billeder til åbningsfesten til alle os der desværre ikke kan være der.

    Held og lykke med det hele Gina. Er sikker på det bliver fantastisk. :)

Skriv et svar

