Opslag af Lars:

19. oktober 2009


Kostume Salonen har været på vej i noget tid nu.
Gina og jeg mødtes omkring d. 20 sept og talte om butikken. den 1 okt havde vi næsten en aftale på plads med mægleren og mormor. Nu er aftalen på plads, vi har registreret domæne og malet butikken og sat stativer op til tøj. I de kommende to uger vil vi færdiggøre butikken og lave en fin disk hvor der efter planen skal kunne hænges ud ved. Og i den sidste uge inden vi åbner vil jeg flytte mit tatovering derover. Det er fortsat planen at vi åbner med en reception Søndag d. 1 nov. Og det bliver ret lækkert. Vi har fået fingrene i det gamle sceneforhæng fra jazzhus monmartre for dem der husker det. Vi har originale charlestonkjoler der er hundrede år gamle og vildt stilfulde og en masse tøj som Gina har udvalgt med hård hånd. Jeg glæder mig ret meget og håber at se rigtig mange kendte ansigter i den ny butik i Klareboderne.

3 Responses to “Opslag af Lars:”

  1. Amalie Says:

    Hvor ligger butikken :) ?

  2. ginajaqueline Says:

    Klareboderne 6, gaden ved part two udtil købmagergade :-)

  3. Paula Says:

    Lyder helt fantastisk med Montmatre’s sceneforhæng. Mine forældre har fortalt utrolige ting om det sted. (:

Skriv et svar

