Kostume Salonen; kjole

18. oktober 2009


IMG_1313IMG_1320IMG_1323
Jeg har udvalgt (og syet og re-designet i andre tilfælde) en betydelig del af den første mængde tøj til Kostume Salonen. De næste 2 uger indtil åbningen vil jeg vise lidt af det her på bloggen.
Denne kjole er en af mine yndlings. Den er fra min mormors samling. Det er en str. 34, og vi har stadig ikke fundet prisen, da priserne på tøjet kommer i næste arbejds-pulje. Den gav mig fra første gang jeg så den lidt associationer til denne smukke kjole Mary-Kate havde på for efterhånden længe siden.  Det må være farven og stilen – 09m

9 Responses to “Kostume Salonen; kjole”

  1. Momo Says:

    Hvor er den smuk…

    Er spændt på at træde ind i Kostume Salonen og se
    de masse fine kreationer, finurligheder og sager:)


  2. Hvor er dit hår dog flot søs!

  3. Elizabeth Says:

    Den er gennemført smuk den kjole, er helt betaget af den! :-) Kommer der til at være mange forskelige størrelser i det du sælger? eller er det kun for meget tynde?! Hehe.

    Alt held og lykke med butikken er SIKKER på den bliver et hit! :-)

  4. Sofie B Says:

    Wow.. den er ualmindelig smuk!!

  5. ginajaqueline Says:

    Tak, jeg elsker den virkelig også!

    Elizabeth: Størrelserne bliver meget blandede, det vi selv syer og som der kun er én af (sådan bliver det med størstedelen af det vi selv laver) bliver typisk str. 32/34/36, dog er meget af alt det andet tøj (deriblandt også dét secondhand som er re-designet og hører til en bestemt linje) i meget forskellige størrelser og kan bruges af forskellige størrelser med et resultat af forskellig oversize-efekter. Jeg elsker oversize tøj, og især fænomenet “bluse som kjole” og draperinger tiltaler mig. De fleste vil kunne være med.

  6. Elizabeth Says:

    Det lyder rigtig fedt! Jamen er selv meget til det der oversize det er alt for lækkert.. Jamen jeg kan snart ikke vente længere..De ting du har lagt indtil videre er fantastiske ting… Ting man skal være heldige for at finde andre steder og det er lige de ting jeg går efter.. De meget unikke toppe, kjoler, bluser osv…

    Men det med størrelserne er jeg glad for at høre, så vi andre kan være med også hehe ;-)

  7. Trine Says:

    den er smuk!

  8. Mathilde Says:

    hold kæft hvor er kjolen flot og hvor klæder den dig perfekt. super flotte billeder!!!

  9. ginajaqueline Says:

    Tusind, tusind tak!!

Skriv et svar

