181009

18. oktober 2009


IMG_1269
Min dag er gået i butikken og med et smut forbi min mormor for bla. at sortere nogle kasser og stativer med tøj fra 60’erne. -Og spise ostetallerken!

Bliver forresten lige nødt til at berette om en episode tidligere. Forestil jer dette:
Mig igennem hele strøget i Lars’ store sko fordi min ene hæl var faldet af. Min mormor var ødelagt af grin da jeg troppede op og fik dem skiftet ud med et par hvide 50’er sko. Ha ha, jesus christ.

2 Responses to “181009”

  1. Sofie Says:

    hej søde

    Kan ik lige skrive en kommentar på fallen. Men vil bare la dig vide, at jeg følger med i dit liv. Sys du er ret fantastisk:o)

    Knus og tanker fra libramia

  2. ginajaqueline Says:

    – åh.
    har virkelig ikke haft meget tid til fallen de sidste par uger, men alletiders at du skriver her. det er jeg glad for.
    Ej hold da op. Det var store ord.

    Kærlig hilsen og tak til dig!

Skriv et svar

