171009

17. oktober 2009


Jeg lever på kaffe, cigaretter og chokolade disse dage.
Hold kæft hvor det rykker!

I morgen er der 2 uger til vi åbner, og fra i morgen vil der blive tegnet og fortalt og afsløret en hel del.

Jeg glæder mig til skønneste Trine kommer på forlænget weekend op til weekenden og hjælper med det sidste! Hvad skal vi dog vælge at klæde os på i til receptionen/åbningsfesten? Jeg glæder mig sådan til at vise dig alle de fine ting, det er rigtig vildt!

Jeg har ikke nogen weekend som sådan, men idag fik jeg sovet ud. Det var velfortjent, jeg var simelthen så irriteret, pivet og irriterende sart igår.

Jeg er efterhånden limet fast til midtbyen, hav en dejlig aften!

One Response to “171009”

  1. Trine Says:

    jeg glæder mig til at besøge skønne gina.
    og jeg glæder mig til vi skal finde ud af, hvad vi skal have på!

    KYS PÅ DIG!

Skriv et svar

